Muzeum R.A.F. Londýn

27. srpna 2014 v 22:29 | ViN.
17.8.2014 - Londýn (den druhý)
Navazuji na předchozí článek o přeletu s L200 do Anglie. Druhý den po ubytování jsme měli volný den a tak jsme jej vyplnili návštěvou Londýna a jako správní letci navštívili muzeum Royal Air Force. Z městečka Frimley jsme jeli vlakem, jde již o příměstskou dopravu do Londýna, zakoupený "ticket" nám platil i na londýnské metro. Po cca dvou hodinách cesty, včetně oběda, jsme dorazili k muzeu R.A.F. Vstup do tohoto muzea je zdarma, kdo chce, může vhodit příspěvek 3libry, což byl pakatel proti ostatním vstupným, která se v Londýně platí, o tom budu psát dále. Letecké muzeum je poměrně rozsáhlé a možná zbytečně jsme se zdrželi v první části, která pojednává obecně o historii letectví. Velmi podrobně jsem prošel hangár, který byl zasvěcen druhé světové válce a zejména bitvě o Británii. Vidět na vlastní oči všechny stroje (zejména německé), znamená poopravit si představu o jejich velikosti. Prohlídkou muzea jsme vyplnili cca 3hodiny a bylo to málo, poslední hangár jsem již jen (obrazně řečeno) "prolétl", abych se v domluveném čase setkal s ostatními členy naší výpravy. :-) Další náplní dne byla výstava dopravních prostředků Jamese Bonda, aneb "Bond in motion", která byla v centru Londýna. Cestou jsme samozřejmě nemohli občas nezalézt do nějakého "pubu" a dát si Guinesse nebo jiné místní pivo. Výstava Jamese Bonda byla také zajímavá, ale proti muzeu R.A.F. to byl slabý odvar, za nepoměrně vyšší vstupné (15liber). Po dokončení prohlídky jsme si ještě prošli město po jeho památkách a znaveni pivem, horkem a dlouhým chozením a proplétáním se v davu lidí, jsme nastoupili na vlak zpět do Frimley. Nafotil jsem stovky snímků a rád se s Vámi o ně podělím, najdete je v naší fotogalrii na Google Picasa. Jsou samostatně ve dvou částech: Muzeum Royla Air Force a Bond in Motion. V další den, neděli, byl již na programu "zlatý hřeb" naší cesty do Anglie a tím byl závod Red Bull AirRace v Ascotu. O tom napíši v dalším článku. Zážitků bylo hodně, tak to bude na více částí. Pár fotek je na ukázku níže, čtyři z muzea Roayl Air Force a dvě z výstavy Bond in Motion...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.